Известие

Collapse
No announcement yet.

Избор на бензинова 164-ка

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Избор на бензинова 164-ка

    Имам впечатления от 164 ТС преди години и много ми хареса като возия и вървеж,хубава кола.Напоследък гледам че и цените са паданли леко и се замислям за такава алфа.В момента карам фиатче,ма като му свалих окачването с 70/60мм возията(не че е имало некаква возия) стана като картинг Скоро мисла го разкарам и да зема некоя по екзотична 164-ка примерно V6турбо или атмосферка,или пък 4 цилиндровото турбо дето е кат ланцията....
    Та интересувам се от цени на частите и потенциала на двигателите(най-ме блазни В6 турбо),за 4 цилиндровия знам,обаче за 6 цилиндровото турбо не съм чувал нищо,здрав ли е двигатела,може ли да издържи със стандартните карантии по големи дюзи с ремап и по голема турбина
    Мерси предварително колеги

  • #2
    В6 като двигател радва много ухото, ама В4 е по-пъргав и моделите с В4 Турбо са с по-добро ускорение от 0-100КМ. Не помня на 1КМ кой беше по-добър....

    КАто части... намира се на практика всичко по окачване и двигател.
    Аз съл с В6 Супер 94-95г. и имам ядове с намирането на части като:

    - Лайсни на брони
    - Прагове

    Другото е лесно и не е на безумни пари.

    Като нови частите не са най-тънките, пример:

    - Оригинален дебитомер Бош в алфа ромео опаковка - 600 Евро. В опаковка бош ... 1700лв... никога не е внасян.. за цената питах 2 пъти... стори ми се че не чух добре

    На старо... 120-140лв

    Разхода е проблем... аз още не мога да разбера защо ми е толквоа висок... нядявам се скоро и този проблем да оправя

    С чип В6 става 240-250 коня. предполагам че може много неща да се сменят, но за модване - да се изкажат компетентните в тази област
    2 x Alfa Romeo 164 V6 TB ; Alfa 75 V6 (Still in Project)
    GSM: 0888 520 600

    Comment


    • #3
      за централа на АБС нищо не си казал ?

      бензиновите турбо мотори на 164 са V6 Турбо 2.0 и R4 Турбо 2.0
      В4 е V образен на 0 градуса предполагам ))
      '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
      '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
      '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

      Comment


      • #4
        Не плашете мом4ето с дебитомерите! Не се преебават като на по-новите модели.Просто новите 4асти се правят в Азия в родината на махараджите и затова
        Аlfa 164 Super 2.5TD

        Comment


        • #5
          Абе аз знам че на алфите са най-скъпи частите от италианските коли,ма вие с тея цени ме плашите То е ясно че нема са евтини кат на фиатчета ми,ама не ми се верва един дебитометър да струва толкова

          Comment


          • #6
            Не се развалят дебиметрите толкова често,колкото се говори и пише,не се притеснявай.Туинспарка можоеш да го караш със свещи на Бош по около 35 лв комплекта-8бр.,с които няма никакви проблеми,въпреки,че сега ще стана обект на нападки.Сменяш ги на 30 хиляди.Амортисьорите Кохъп,които са бразилско производство на Маниети Марели в Ал.Ауто при нас са 102лв/брой,по Сф сигура са по-евтини.Накладките предните са около 50-70лв комплекта,задните около 30лв(стават от Ауди).Това ,което съм дал като цени не е задължително да отговаря 100 процента на истината,но е там някъде.Взимай една и карай!Забравих да напомня,че ако е от тия с делката,бобините стават едно към едно с жигулови и там най-много дистр.капачки да смениш или палци.
            Аlfa 164 Super 2.5TD

            Comment


            • #7
              избор на бензинова 164-ка

              alfaromeo се купува по емоционални съображения а не по сметка просто виждаш някой екземпляр иси казваш това е колата - а специално за 164 то тя си е класика в жанра нещо като единица мярка съчетала стил,агресия,елегантност и уникалност. да не забравяме че тя епродукт на група инженери от-SAAB,LANCIA и ALFA ROMEO и не случаино предизвиква фурор на изложението в женева през 1987г. не че другите модели не са добри всяка има своята специфичност просто темата е за 164. да не говорим че е невероятно здрав автомобил особено модела 2.0 ts с две делка и по две свещи този двигател е базов много упростен и преусигурен дава възможност за нормално шофиране до 3000 оборота все едно че караш дизел от там на горе и особенно над 4000 е по пъргава от нормалния шестак

              Comment


              • #8
                Хубаво,вече почнах се навивам много за 164-ка...
                Само да си довърша оптиаката на фиата и го пускам за продажба...
                ма ме интересува сега за съвместимоста на двигатели и скорости???
                Скоростите различни ли са за Т.С V6T и V6 24V и ланчиовия турбо??
                Щото имам хора дето ми намират окомплектовани двигатели със електрониката и всичко
                V6 поне големия(виждал съм такъв разглобен) са със ризи та въпроса ми е 2,0 В6 турбо,2,5В6 и 3,0 12/24в имат ли нещо общо по междуси или са напълно различни конструкции...В смисъл стават ли глави,колянови валове и Т.Н от един на друг
                Мерси предварително,надявам се не ви досаждам с въпросите си щото съм запознат с фиат/ланция двигателите,ма на алфата немам опит

                Comment


                • #9
                  само 2.0 турбо 4 цил. не е на ризи
                  Аlfa 164 Super 2.5TD

                  Comment


                  • #10
                    Батенце аз съм горд собственик на една такава V6 турбо I.E. Мога да ти кажа мнооо нешта за нея щото съм и оправял какво ли не . Ако си решил да се сдобиеш с такава мога да ти дам нялои примерни цени. Казанче за вода разширителен съд с триста зора от Евро 07 за 95 лева, Накладки оргиналдъ предни 120 лева, лагери с главина за отзад и венци за АБС /комплект по 155 лева на бройка =30 за смяна на лагер/ комплект уплътнения за капак на глава 300 лева има едни мнооо шибани гумени елипси от които ако не ги смебниш лулите ти се давят в масло. Ремонтен комплект за хидравличен обтегач от дисниленд 150 лева Водна помпа на Делфайн140 лева и мнооо други болки обаче батенце истината е в новичкото убедих се че цвай употребен е лошо. Сменил съм всичко дотука което ти цитирах и съм сигурен в колата си. Ако имаш нерви да търсиш части препоръчвам ти такава заради комфорта и. Ако искаш ТТ данни праи мейл на zango@abv.bg
                    PS.Не вервай на тия дето ти казват че колата харчи малко.... лапка си като стой та гледай все пак това са 210 побъркани италиански коне;-]
                    AR 164 V6 turbo I.E.

                    Comment

                    Working...
                    X